Det växer snabbt i trädgården



Snälla och glada Pokki hjälper oss att vattna 3 gånger /dag. Han bannar mig när jag klipper gräsmattan eller försöker plantera lite. No No Madam, sen kör vi lite teckenspråk med varandra. Sen blir som det blir, bara vita blommor vill jag ha och nu blommar det orange, lila, röda och rosa blommor. På Coffiemorningen sist köpte jag lite vita blommor och ställde ut dem så han fick plantera blommorna i två grupper. Men när jag kom en timme senare så hade han planterat ut blommorna på sitt eget lilla vis. Pokki kan ej så många ord på engelska så det är bara att gilla läget. Det är nog bra träning för mig att ej ha kontroll.






Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha...ha...skattar högt kul det där med vita blommorna som blev alla möjliga färger, jag gillar din trädgårdsmästare!

2010-03-10 @ 14:47:49
URL: http://lottabergstrand.wordpress.com/
Postat av: Ea

Underbart att det växer så det knakar. Jag måste nog komma ner och lära mig om Saudisk spontan-design ;))

2010-03-10 @ 23:15:06
URL: http://lustgaard.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback